Monday 7 November 2016

Motivasi...💥💥💥💥💥 Takut CARI orang ????



Assalamualaikum dan selamat pagi

Motivasi...💥💥💥💥💥

Takut CARI orang ????

Ada org sanggup CARI kerja kosong..
Ada org sanggup CARI tin kosong..
Ada org sanggup CARI kotak kosong..
Ada org sanggup CARI besi buruk..

DEMI SESUAP NASI....

Tapi kita,
 CARI org yg nk ubah hidup..
CARI org yg nk byr hutang PTPTN..
CARI org yg nk byr hutang kereta..
CARI org yg nk byr hutang rumah..

Jangan CARI,
Org yg malas...
Org yg byk alasan...
Org yg negatif...

Cuba TANYA DIRI kita,
Byk mn simpanan aku??
Dah settle ke hutang2 aku??
Kereta aku bank yg punya..
Rumah aku masih sewa..
Bila aku nk tunai umrah??
Bila aku nk ke Mekah??
Byk mn yg aku bg pd MAK & ABAH??

So...apa nk takut CARI org..
Dah mmg bisnes perlukan ORANG..

NAK BERJAYA..Kena RAJIN dan SANGGUP.

RAJIN bertanya dan SANGGUP belajar..
RAJIN berusaha dan SANGGUP bertindak..

JOM FRENZ

Info lanjut layari http://tinyurl.com/z5n9sbt
Pra Daftar Percuma di http://tinyurl.com/znjrrmj

Sebarang pertanyaan whatsapp/call saya di 01128428961

No comments:

Post a Comment

Daftar Sekarang