*Mendaftar masuk ke akaun Frenz Network?
Laman sesawang www.frenz.my atau login.frenz.my
Taipkan nama pengguna (Nombor telephone anda dan kata laluan).
*Lupa kata laluan atau akaun disekat.
Panggilan kepada pengawai khidmat pelanggan di talian 011 – 3443 3445 dari jam 8 pagi – 10 petang(Setiap Hari.)
Ataupun emel kepada kami di care@frenz.my
*Mengemaskini maklumat diri (Profil, maklumat perbankan, benefisiari dan kata laluan) dalam sistem Frenz Network
Ya, anda boleh
Laman sesawang www.frenz.my
Taipkan nama pengguna (Nombor telephone anda dan kata laluan.
Kemaskini profil di “Mengemaskini Profil”
Kemaskini maklumat perbankan di “Mengemaskini Maklumat Perbankan”
Kemaskini maklumat benefisiari di “Mengemaskini Maklumat Benefisiari”
Menukar kata laluan di “Pertukaran Kata Laluan”
*Untuk menyemak rangkaian dan pernyataan.
Laman sesawang www.frenz.my
Taipkan nama pengguna (Nombor telephone anda dan kata laluan.
Semak rangkaian anda di “ Paparan Genealogi”
Semak penyata pendapatan di “Income”.
No comments:
Post a Comment