MASALAH SIMKAD

Kehilangan Sim kad

Jika anda kehilangan kad SIM / rosak, apa yang saya perlu lakukan?
Membeli penggantian SIM RM10 di ibu pejabat atau Pusat Servis / cawangan berdekatan dengan anda

Hantar e-mel maklumat seperti di bawah kepada care@frenz.my dibabawah tajuk “KEHILANGAN KAD SIM”
Nama:
Kad Pengenalan / Pasport:
Kekalkan nombor kad / Nombor Hilang: (Perlu di Status aktif)
Nombor Siri Baru (Sim Baru): (Perlu berdaftar & dalam status aktif)
Sertakan salinan Kad Pengenalan / Pasport:
Penggantian SIM yang dibeli dengan siapa (No Telefon) :

Sim kad telah luput tarikh

Kad sim saya telah luput tarikh. Apakah yang perlu saya lakukan?
Panggilan kepada khidmat pelanggan FRENZ Mobile di talian 011 – 3443 3445 jam 9 pagi – 6 petang. (Isnin hingga Jumaat Sahaja.

Pembatalan

Saya ingin membuat pembatalan kad, atau ingin menukar number kad sim, bagaimana?
Sebarang pembatalan atau ingin membuat penukaran nombor, sila hantarkan e-mel kepada care@frenz.my
Untuk penukaran nombor akan dikenakan caj RM10.00

No comments:

Post a Comment

Daftar Sekarang