Sunday 9 October 2016

Kadar Panggilan, SMS Dan Pakej Internet Frenz Mobile

Salam kepada pembaca. Dan setelah anda tahu tentang simkad Frenz Mobile, sudah tentu anda mahu tahu tentang kadar panggilan, sms dan juga internet yang ditawarkan oleh produk FrenzMobile bukan? Dengan menilai kadar yang ditawarkan barulah anda membuat keputusan samada menggunakan simkad frenz sebagai pengguna berbaloi ataupun tidak. Bagi saya ianya kurang berbaloi kalau kadar rate yang diberikan terlalu mahal berbanding simkad lain yang ada di pasaran. Anda setuju?
Pengguna simkad zaman sekarang suka lihat kepada 2 benda iaitu adakah simkad frenz mobile ini berbaloi digunakan untuk pengguna? Dan adakah pelan bisnes simkad prepaid frenz mobile ini memberikan peluang jana pendapatan yang terbaik dan menarik. Jika kedua dua faktor ini ada, maka semakin ramai lah orang yang bakal mempromosikan simkad ini. Dan bagi saya, frenzmobile ada kedua dua kriteria ini.
Pelan Rate Kadar Panggilan (call) & SMS & PPU Frenz Mobile
Pelan Rate Kadar Panggilan (call) Frenz Mobile
Pelan Rate Kadar Panggilan (call) Frenz Mobile
  • Kadar Panggilan = 20 sen / 1minit
  • Kadar SMS = 12 sen / sms
  • Kadar Data PPU = 8 sen / 1MB
Pelan Rate Kadar Data Internet Frenz Mobile
Pelan Rate Kadar Data Internet Frenz Mobile
Pelan Rate Kadar Data Internet Frenz Mobile
  • 100 MB (Mingguan) = RM5
  • 500 MB (Bulanan) = RM17
  • 1 GB (Bulanan) = RM30
  • 3 GB (Bulanan) = Rm55
  • 6 GB (Bulanan) = RM99
Saya harap anda mudah faham akan perkongsian saya berkenaan dengan kadar panggilan, sms dan pakej internet yang ditawarkan oleh telco Frenz Mobile ini. Bagi saya, kadar rate-nya boleh di katakan berpatutan. Maklumat pembaharuan kadar terbaru akan saya update dengan tanda dan tarikh yang berwarna merah. Berminat dengan frenz. Cepat Whatsapp saya ok di 01128428961

No comments:

Post a Comment

Daftar Sekarang